Pagina's

Pagina's

maandag 6 december 2010

Met dank aan Tales from Pollycraft

Via deze site heb ik deze ontzettend leuke Freebie. Ik heb nog niet zo veel stempels, dus een beetje afwisseling is meer dan welkom! Ik heb de digi ingekleurd met mijn Derwent-potloden; het is steeds weer een hele verrassing hoe het eindresultaat gaat worden. Ik ben best tevreden.
Het papier heb ik van een blokje van het Kruidvat en van Papermania (Joyeux Noël). Verder heb ik dankbaar gebruik gemaakt van één van de sketches van Anne-Marije, want het is best handig om bij de indeling van de kaart een beetje te kunnen spieken!
Tot de volgende keer.....

Ellen

3 opmerkingen:

yvon zei

Ach, wat een schatje is dit zeg. En mooi ingekleurd ook.
Vwb die award, komt niet op een dag aan hoor. Je mag zelf weten wat je aan ons kwijt wilt. Makkelijk hé??
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Hallo Ellen, Wat leuk dat je onze blog gevonden hebt, gelijk even naar die van jou gehopt. Wat een lief digi afdrukje. Als je pas begint heb je inderdaad nog niet zoveel stempels. Wij hebben op marktplaats wat stempelafdrukjes gekocht om zo toch wat verschillende kaartjes te kunnen maken. Mooi ingekleurd en het papier komt me bekent voor :) Ik ben nu ook een kaartje daarmee aan het maken. Wij zijn volger geworden en komen zeker nog een keer bij je kijken.
Groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Wat een ontzettende mooie kaart, ook een heel lief afdrukje!!

groetjes Tinie