Pagina's

Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

Met mijn neus in de boter oftewel prijzen.....

Ik ben eigenlijk van plan even te scrappen en dan zo lekker in 't zonnetje een bakkie doen. Toch eerst even bloggen..... en dan kom ik dus van 't een in 't ander. Want ik had al begrepen dat ik van Marijke en Chantal de 'Stylish blogger award' had gekregen (bedankt nog een keer, dames!). Nu blijkt dat ik 'm ook nog van Cynthia heb gekregen: jij ook bedankt natuurlijk! Het moet niet gekker worden!


Ik heb al een keertje van alles verteld bij mijn eerste award, dus lees dat nog maar een keertje terug (flauw hè?!). En verder gun ik de award aan iedereen die dit leest!

Toen bedacht ik mij dat ik heb meegedaan met het Blog Hoppen bij Digital Tuesday met kans op heel veel prijzen, dus even kijken hoe ik daar ben gevaren. En tot mijn verrassing zie ik MIJN naam prijken bij Anne Marije: ik heb twee cheques van $ 5,00 van My Grafico gewonnen! Hoe leuk is dat dan!
Jullie begrijpen: mijn dag kan niet meer stuk......(al met al heb ik dus nog niks gescrapt).

groetjes, Ellen



2 opmerkingen:

Helen zei

Ha die Ellen, nou is me dat geluk hebben - als ik jou was, zou ik gauw een staatslot gaan kopen - je weet maar nooit deze week ;-) met al die gewonnen prijzen. Van harte gefeliciteerd - je hebt het verdiend! Hartelijke groetjes uit Brabant.

Marijke zei

Gefeliciteerd met je bloghop prijs!!
Groetjes, Marijke en Chantal