Pagina's

Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Merry Christmas



 





















Jawel! Mijn derde kerstkaart is een feit! Ik had me ooit voorgenomen wekelijks een kerstkaart te maken....nou: dat is dus totaal niet gelukt. Bovendien vind ik het helemaal niet leuk om het hele jaar door met Kerst bezig te zijn: alles op zijn tijd.
De sketches bij CCWS zijn altijd erg leuk om mee te werken, dus dat heb ik bij deze kaart ook gedaan. De stempel is er eentje van Don & Daisy (MD) en ik heb weer eens met aquamarkers gekleurd. Het DP is van Art Talent en ik heb vreselijk zitten oenen om de belletjes er een beetje leuk op te krijgen en dit is wat het is geworden. De tekst en de kerstster zijn van MD.

Oh yes, my 3th Xmas-card is there! Once I promised myself to make one each week... well I didn't. But I have to say, I don't like make these kind of cards the whole year.
I do love to work with the sketches of CCWS, so I did on this card. The stamp is of Don & Daisy and I coloured it with aquamarkers. It took much time to add the jinglebells nicely and this is how it's turned out.


Challenges:
CCWS - #98, gebruik een charm
Marianne's Design Divas - winter/Christmas
Sweet Stampin'- Christmas is coming
OSAAT - #189 Holidays
AnMaCreatief - #26 Kerst/winter

Het weer is prut en ik heb een vrije week, kortom alle ingrediënten zijn er om nog wat kaarten te maken: ben benieuwd of het er ook van komt....

The weather is bad, I don't have to work this week, so all the opportunities to make some cards: I wonder if I will.....

groetjes, Ellen

17 opmerkingen:

Yvonne Rijk zei

Hoi Ellen,

het is al lang geleden dat ik bij je langs ben geweest. Ben een hele slechte blogger geweest afgelopen tijd. Maar dat houdt wel in dat ik veel te zien heb. Je kerstkaart is superleuk. Mooie kleuren zo dat grijs met rood en het stempelafdrukje is ook een schatje geworden. Het vintage kaartje in het berichtje hieronder vind ik echt geweldig. Wat een leuke digi is dat en je hebt er wat leuks van gemaakt ondanks dat je aangeeft dat je het moeilijk vindt om zelf iets met vintage te doen. Ik vind het zelf ook heel mooi om te zien maar zelf maken is inderdaad een ander verhaal.

Groeten van Yvonne Rijk.

Wendy Koorevaar zei

Het is een prachtig kaartje Ellen! Ik vind die tekst ook zo leuk en wat een gaaf papier heb je gebruikt!

Liefs,
Wendy

Marijke zei

Hoi Ellen, haha jaaa dat neem ik ook elk jaar weer voor om wekelijks een kerstkaart te maken! Wordt dus ook niks....................Maar je kerstkaart is een schatje op naar nummer 4! Geniet van je weekje vrij al is het weer prut.

Groetjes,
Marijke

catherine zei

This is such a lovely card Ellen. Thanks for joining us at Sweet Stampin this week
x catherine

Adriana zei

Ja, ja, dat kerstkaarten verhaal is hier hetzelfde verlopen... Heel herkenbaar. Maar deze is prachtig, Ellen!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

yvon zei

Leuke kaart weer, Ellen. Enne..... geniet van je vrije dagen, dat je maar veel kaartjes kan maken. Voor jou leuk maar ook voor ons....
Groetjes, Yvon

Chris zei


Fabulous card! Such a cute image!
Thanks for joining us at Sweet Stampin’ this week.
Chris
x

Sunshine HoneyBee zei

Like the cute image. Especially like the whimsy ornament earrings. Thank you for entering OSAAT Ch#189 Holidays.
Melissa
"Sunshine HoneyBee"
OSAAT DT

Ingrid Mason zei

Ellen, I love the grey and red background colours framing your delightful image. Of, what fun to add a couple of jingling bells - the magic of Christmas will be heard as well as seen when this card is received. Good luck in our challenge this week. Ingrid xx (OSAAT Team)

Marjolein zei

Oh kerstkaarten, ik was er enthousiast aan begonnen... Deze is erg leuk geworden, schattige stempels zijn dat toch he?
Veel plezier in je vrije week!

Marjolein

Helen zei

Hoi hoi, wat een bekend voornemen; ook hier totaal mislukt ook al heb ik er meer als 3 klaar op dit moment (maar dat heeft een reden). Wat een ontzettend leuke kleurencombi is dat rood met grijs en je afdrukje is weer prachtig ingekleurd. Mooi gedaan met die tekst en de belletjes. Geniet nog van je resterende vrije dagen. Liefs Helen

Unknown zei

Thanks for joining in at One Stitch At A Time this week
Hugs Katie x

Blankina zei

Wat een lief kerstkaartje..fijn dat je meedoet bij Marianne design diva´s ..succes,
LG BLankina MDD DT

Unknown zei

Cute image, lovely papers and design. Thanks for sharing with us this week at Sweet Stampin, hugz Suzanne DT

Unknown zei

Lovely card Ellen i love the white red and grey theme. the different elements going on lots of bold coloured papers and love the image. and the embellishments are lovely the star with the bells hanging from it...great sentiment. Many thanks for joining us this week at One Stitch at a Time using our holiday theme. Anita DT

sian zei

awwwww shes so cute. lovely card. thank you for playing along with OSAAT this week,Sian (DT)

Crealin zei

Wat een superleuke kerstkaart Ellen!

Zo leuk dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief.

Groetjes,

Lins